Rezultatele etapa locala Olimpiada de Engleza GIMNAZIU se pot vizualiza aici.
Rezultatele etapa locala Olimpiada de Engleza Liceu se pot vizualiza aici.
Cererile de vizualizare a lucrării/lucrărilor se depun în data de 3 lulie, 2025, între orele 14.00-17.00, la sediul unității de învățământ desemnate centru de examen LICEUL BORȘA sau online, la adresa de e-mail liceulborsa@yahoo.com.
Modelul de cerere de vizualizare a lucrării/lucrărilor poate fi obținut de la comisia din unitatea de învățământ menționată anterior sau de pe site-ul instituției www.liceulborsa.ro la urmatorul link sau de pe site-ul www.isjmm.ro/ .
Etapa de vizualizare a lucrărilor se va desfășura după următorul program, la unitatea de învățământ la care candidatul a susținut probele:
03 iulie 2025, interval orar 17-18;
04 iulie 2025, interval orar 9-17;
05 iulie 2025, interval orar 9-17.
Programul de depunere a contestațiilor este următorul:
03 iulie 2025, interval orar 17-18;
04 iulie 2025, interval orar 9-17;
05 iulie 2025, interval orar 9-17.
Contestațiile pot fi depuse la sediul unității de învățământ desemnate centru de examen LICEUL BORȘA sau online, la adresa de e-mail liceulborsa@yahoo.com.
Modelul de contestație poate fi obținut de la comisia din unitatea de învățământ menționată anterior, de pe site-ul intituției www.liceulborsa.ro la urmatorul link sau de pe site-ul www.isjmm.ro/ .
Atât pentru depunerea cererilor de vizualizare a lucrării/lucrărilor cât și pentru cele de contestații:
-cererea tip de vizualizare a lucrării/lucrărilor va fi semnată de către elev, iar în cazul contestațiilor și de către părinte/tutore legal;
-se atașează copia actului de identitate a candidatului;
-cererile în format electronic se transmit doar la adresa precizată, în caz contrar nu vor fi luate în considerare.
Actele necesare pentru Contestatii la examenul de Bacalaureat 2025 sunt: cerere, vizualizare_lucrari , anunț
ANUNȚ
LICEUL BORSA
anunță
În conformitate cu Hotărârea nr. 286 din 23 martie 2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, LICEUL BORSA organizează concurs pentru ocuparea următoarelor funcții contractuale:
Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs sunt următoarele:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae.
Actele prevăzute la punctele b)-d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Dosarul de concurs se depune la secretariatul Liceului Borsa.
Condițiile generale pentru ocuparea funcțiilor contractuale sunt:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condițiile specifice pentru ocuparea funcțiilor contractuale sunt:
Probele de concurs (inclusiv datele de desfășurare și termenele în care se afișează rezultatele pentru fiecare probă, precum și termenele în care se pot depune şi în care se afişează rezultatele contestaţiilor, precum şi termenul în care se afişează rezultatele finale) sunt următoarele:
Concursul se va organiza conform calendarului care se poate vizualiza aici
Concursul pentru ocuparea funcțiilor contractuale menționate în prezentul anunț se va desfasura la sediul Liceului Borsa, str. Lazuci, nr. 2, Borsa, Maramures.
Bibliografia pentru desfășurarea concursului este afisata la avizierul unitatii:
Candidații trebuie să obțină minim 50 de puncte la fiecare probă. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a celor două probe. Se consideră admiși candidații care au obținut cel mai mare punctaj, în ordine descrescătoare.
DIRECTOR,
Prof. Stetco Stefan
LICEUL BORSA
CIF/CUI : 3695263
SEDIU : BORSA, STR. LAZUCI, NR. 2
CONTACT : SECRETARIAT
TELEFON : 0262-342615
FAX : 0262-344225
E-MAIL: liceulborsa@yahoo.com
BACALAUREAT 2025- Atasam procedura inscriere la examenul national de bacalaureat 2025
-pentru Gimnaziu se por vizualiza aici
-pentru Liceu se pot vizualiza aici.
Subiectele si bareme: - pentru Gimnaziu se pot vizualiza aici
-pentru Liceu se pot vizulaliza aici.
SITUAȚIA VACCINĂRII PERSONALULUI
Nr.crt.
|
Categorie de personal
|
Număr persoane
|
Număr de personae vaccinate |
Procent |
Procent total la nivel UPJ |
1. |
Personal didactic |
64 |
51 |
79,68%
|
73,03% |
2.
|
Personal didactic auxiliar
|
9 |
8 |
88,88%
|
|
3. |
Personal nedidactic |
16 |
6 |
37,5% |